跑完步,仲有一整個下午時間,先搭飛機返香港,去邊度好呢?跑完半馬,對腳已經唔係好郁到,去邊度都咁攰,諗到可以去浸溫泉,要學下邱曉嗰句:「我覺得我自己真係好聰明呀!」search下台中有邊度浸溫泉,就搵到呢間日光溫泉會館,其實我見到Klook有連餐飲嘅package,本來都好有興趣,但係怕跑完步啲時間唔知點,所以冇買定,寧願去到真係想食,先再另外俾錢啦,好在係咁咋,估唔到跑完步會食到咁飽,浸完溫泉都未餓到要即刻食嘢~
潭子站落車,直接call Uber去溫泉會館,好在係Uber而唔係搭的士咋,山入面啲路有啲複雜,而且都有啲塞車,搭Uber都搭咗好耐,搭的士唔知會跳錶跳到幾多錢~
日光溫泉會館其實係一間溫泉酒店,有過夜嘅客人,亦都招呼我哋呢啲即日去浸溫泉即日走嘅客人,現場俾錢比Klook貴少少,先一日冇買定,當天冇得買喇~
日光溫泉會館有着泳衣浸嘅戶外溫泉,亦都有好似日本咁樣分男湯女湯嘅裸湯部份,裸湯有年齡限制,帶住小朋友we we wa wa嘈嘈共就只准浸戶外,我哋今次兩個大人去,梗係室內戶外都全部浸晒啦!知道戶外着泳衣浸溫泉要戴泳帽,我專登喺屋企摷咗一頂,唔知係大人定小朋友嘅泳帽出嚟,總之笠得住個頭啦,家姐冇帶,唯有幫溫泉嗰邊買啦~
呢個溫泉都唔錯,除咗有唔同溫度嘅池之外,仲有各種照顧唔同身體部位嘅水柱按摩,啱晒我哋跑完步去放鬆全身嘅肌肉~戶外嘅溫泉設施上其實大同小異,係多多一兩款水柱按摩囉~可能我哋去嘅時間,先一晚嘅人退咗房,入住嘅人又未到,所以無論係裸湯定係戶外池,人都唔算多,幾舒服~
浸完溫泉成個人煥然一新﹗舒服晒~肌肉痛都冇埋~
閱讀全文 →