在威尼斯的唯一一個full day,我哋決定去遠少少嘅玻璃島Murano同埋彩色島Burano,早上先參與主日彌撒,跟住就出發啦~
我哋住嘅Hotel Villa Rosa有提供早餐,即使係小型旅館,供應嘅都係自助早餐,做嘢嘅就只有一個睇起嚟殺氣騰騰嘅阿姨,可能係因為一腳踢,忙到表情有少少憤怒吧~食物又唔錯,熱盤、麵包、水果等一應俱全,要提嘅,一定係個自助咖啡機~咖啡機睇落好勁,又有好多選項咁,旁邊提供好多種杯子自由取用,因為太多選項,大家唔太識用,我第一日用時搞到咖啡大災難,多到個杯裝唔晒,瀉咗出嚟,百忙之中仲要增加人哋工作量,非常唔好意思~後來令我冇咁有罪惡感嘅係,仲有其他人「不停出事」~後來我哋見到有人望住部機呆下呆下都嘗試伸出援手~我哋識用?唔係呀,都唔係好掌握到,我哋solution係拎多一隻杯standby囉,第一杯差不多滿,佢又未有意思停嘅話就即刻換第二隻杯去接住囉~變成勁好笑~
家姐嚟緊個暑假會去意大利嘛,佢有提及過,究竟要入去幾多間聖堂參觀,同埋邊一間應該入,邊一間唔特別買飛入,我哋呢個trip,結果冇入過要買飛參觀嗰啲聖堂,行程初段嘅米蘭大教堂(請參閱:18-7-2024:意大利克羅地亞希臘郵輪之旅day 2(part 2).半夢半醒遊米蘭市區、米蘭大教堂)我哋慘受時差之苦,攰到四條喪屍咁,俾錢入去都冇意思~到咗先一日「埋舟」嘅聖馬可大教堂時又已經太累,亦冇乜興致,又冇特別入去裡面睇~反而有「仔細地」參觀聖堂,就係位於酒店附近嘅Santa Maria di Nazareth Church,我哋決定近近地就參加呢度嘅主日彌撒,而家search下,原來旅遊網站都有介紹添喎~

Santa Maria di Nazareth Church
入到去嘅印象係,好暗,雖然都有額外開燈,但主要靠天然光照明嘅古老聖堂都係好暗,另外就係好熱,17世紀建成嘅聖堂後來亦冇安裝冷氣,風扇都好似都欠奉,所以啲本地教友係帶扇子嚟望彌撒架~

等候彌撒開始,周圍處處都係古蹟,處處都係藝術品~

包括天花板嘅壁畫
意大利文進行嘅彌撒當然聽唔明啦,但只要係天主教會,全球嘅彌撒都會一樣,所以大約都知道做緊乜,只需要用番廣東話回應就可以了~講道聽唔明時就感受下聖殿嘅氣氛,欣賞下古典嘅建築同藝術創作,兩個小朋友就畫咗好多幅畫(之後再upload圖畫遊記)~

原來爸爸影咗禮儀經文,其實睇啲意大利文,靠住對禮儀嘅認識同埋識得英文+西班牙文,都隱約估到寫乜~所以除咗擅自回應廣東話,亦可以睇住啲意大利文嚟拼住讀~

好豪華呢,用一日嘅禮儀小冊子都印彩色,唔知三年後會唔會重用?但咁薄係咪好難keep?

原來爸爸仲影咗歌書,但只有歌詞,冇樂譜,就真係好難跟住唱了~等我估下,呢首係咪領主詠?pane好似西班牙文嘅pan,即是麵包,vino同西班牙文嘅酒一樣,vita可能係vida(生命),nuova可能係nueva(新),sangue可能等於sangre(血),有呢啲keywords,仲唔係領主詠?

原來爸爸當時有即刻上網試下翻譯,我估得幾好bor~
彌撒結束,我哋慢慢散步出去搭船去外島嘅碼頭~

威尼斯有好多超窄小巷子~

途中有意大利粉店﹗
另外就係拋磚引玉成功嘅朱古力店﹗店面難得有涼涼嘅冷氣,職員好闊綽咁請我哋食朱古力,唔係澳門嗰啲剪到好碎咁,而係大大粒咁俾我哋試~umum…成功了﹗即使今日之內仲有好多路要行,我哋都買咗返去做手信~

其實我都唔記得間鋪頭叫乜,亦唔記得買咗啲乜,啱啱睇住相入面我拎住嗰個紙袋嚟search「Nino」,我都未打「and friends」,Google就prompt我Nino and Friends Italy,乜原來咁出名嘅咩?一click入去個官方網站,首頁嘅短片就有個男士捧住一兜產品(原粒)請鏡頭(客人)食,睇嚟呢個係佢哋嘅慣常做法,深明小財唔出大財唔入嘅道理~勁﹗豪氣﹗
之後仲幫襯咗夾糖店~

平時係香港好少夾糖,本身我唔特別鍾意食糖,亦冇買糖俾小朋友食嘅習慣,係買都只會買少少朱古力,但呢度啲糖造型好可愛,好多香港未見過嘅款式,令人心情大好,仲有令人心情大好嘅涼冷氣,媽媽就難得地話「買啦買啦」~

假牙軟糖超搞笑~

青蛙軟糖可愛啲定兩個女可愛啲?

網球﹗
好啦,跟住去到碼頭,就出發去Murano玻璃島啦~

往碼頭去

上船啦~

出海去~

Murano見~
待續
前往其他郵輪旅遊blog
前往其他意大利旅遊blog


